everything it seems i like's a little bit sweeter

Den här (spott e fy - länk) låten gör mig glad idag, även fast min hals gör ont och även fast det snurrar till lite extra i huvudet när jag ställer mig upp. Trots det så är jag glad. Vet inte om det är för att jag ska äta kyckling till middag eller för att jag ska på bio ikväll som jag är på så gott humör. Kanske båda. Eller så är det kanske bara för att den här dagen har pontential till att bli riktigt bra. Men för att det ska ske så krävs det att jag inte är dödssjuk senare, så nu ska jag skynda mig till sängen och bädda ner mig så att jag kanske mår bättre till kvällen! hej
  
är ungefär såhär glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0