Jag älskar och jag hatar. Allt på samma gång.

Mina nya jeans med fickor på låren (alá 90-tal/jag går i 5:an-style). Hatar och älskar på samma gång.
Morgonkaffe. Hatar och älskar på samma gång.
Studentliv. Hatar och älskar på samma gång.
Sommarlov. Hatar och älskar på samma gång.
Dagen efter kvällen före. Hatar och älskar på samma gång.
Sak Noel – Loca People (What the F**k!") - Radio Edit. Hatar och älskar på samma gång.
Gossip Girl. Hatar och älskar på samma gång.
Rhode islandsås. Hatar och älskar på samma gång.
P.S. I love you. Hatar och älskar på samma gång.
Min gitarr (som aldrig blir spelad på). Hatar och älskar på samma gång.

Dagens mest återkommade funderingar. Jag älskar och jag hatar. Allt på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0