för att det var länge sedan

Kollar tillbaka och ser att det inte hänt nått här sedan i april. Oj. Det har hänt mycket på två månader. Väldigt mycket, både bra saker men också en del dåliga. Det har varit studentbal, studentfirande och fina dagar med fina människor. Det har varit skoltrötthet, skolstress och ångest över att sluta skolan och ta steget ut i vad de kallar "vuxenlivet". Jag som trodde jag var föreberedd och skulle bemästra det galant. Jag hade fel. Det har gått 15 dagar och jag har inte blivit bra på det än. Jag ger mig själv ett sista sommarlov och försöker tillåta mig själv att njuta av det. Att tillåta mig själv att vara ledig, för det förtjänar man efter ett minst sagt hektiskt studentår. Det är iallafall vad jag försöker intala mig själv. Lina, det är sommarlov. Njut nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0