Jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Denna vecka. En vecka som nog hittills detta år varit den värsta. Den mest innehållsrika och mest negativa veckan än så länge. Händelser på händelser. Självförstörande, men även sårande för andra. Jag har sett ner på mig själv, jag har ångrat mig, jag har varit besviken. Besviken på dig, för att du & jag inte funkar. Besviken på mig, för att jag bara inte kan släppa taget om någon som funnits i mitt liv under en så kort tid, det är så svårt fastän det borde vara så lätt. Men mest besviken på mina dåliga val och ännu dåligare handlingar. Dåliga handlingar som påverkat inte bara mig själv utan en bästa vän. It burns, it rips, it hurts.

spara & publicera? nej. spara & publicera? nej. spara & publicera? nej. klick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0