50 kvadrat i stan

Precis pussat hejdå till min dude, som åker iväg på innebandycup tills på söndag. En helg ensam i denna lägenhet för första gången och jag ser framemot kinamat och en biokväll (med underbaraste Helena Bergström på duken, så ingen är nöjdare än jag) med syrran min. Det ska bli mysigt. Har dock en fundering. Nu när jag ska sova ensam för första gången på ett bra tag, hur kommer det sig att jag konstant tänker på Paranormal activity?
 
Från det ena till det andra. I måndags bytte jag färg, tack igen min fantastiska Vic <3

Kommentarer
Postat av: vic <3

Det var så lite så gumman, alla gånger du hjälpt mig med mitt hår så :* <3

2014-09-08 @ 14:46:53
URL: http://victoriaroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0